+ & -

Nu tänker jag göra lite + & - saker om resan :)
(+ = bra, - = inte lika bra) haha

+ Fick mig en helt okej bränna!
+ Träffade en hel bunt trevliga killar :D hihi
+ Alltid lika trevligt på hotellet!
+ Ganska tur med vädret
+ Fick en del finfina julklappisar (Y) kommer mer om dom sen!
+ Familjen blev nöjda med mina julklappar
+ Spelade tennis första gången (och spelade sen 4 gånger till), tyckte det var riktigt kul! En dag kanske man bli likabra som ida... hehe ;D
+ Fick bra kontakt med guttarna!
+ Vi kan sammanfatta att det var underbart!(L)
Tyvärr fanns det en del minus delar också...
- Glömde min kamera på planet dit :'(
- Jag fick en rejäl blåsa efter tennisen , men det var det värt!
- Min mobil dog i början av resan
- Glömde plattången -.- fick låna kusinens sån turva!
- Jag var lite krasslig, hosthost
- Ville såklart inte åka hem...

Bilder kommer någon annan dag!!

SEN MÅSTE JAG BARA FÅ IN ATT NI ÄR REJÄLT DÅLIGA PÅ ATT KOMENTERA!! Haha



Kommentarer
Postat av: Frida

:) här får du en kommentar ;) kolla gärna in min blogg

2010-01-02 @ 20:26:23
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0