Stressig men lyckad dag

IDAG BLEV JAG 13 :D
Jag fick: En KAMERA (dock en digital, men whatever kan i alla fall fota nu), 100 kr, en stor marabou som jag ska bli tjock på, 200 kr presentkort på gina, konsert med pink, 500 kr, och ett minneskort, och att få fira min födelsedag i stockholm (dit måste vi bila imorgon vi halv nio -.- jävla vulkan) :D mormor & morfars och kusinernas (+jossans) present återstår.


Frukost: jordgubbar, baguetter, varmchocklad med visgrädde (Y)
I alla fall, idag skolan (L) göttans
Sen stallet, fick 200 kr presentkort på ginatricot av hanna, (L) puss
Hann bara rida i 45 minuter, men lyckade va dem i alla fall.
Sen hem, då kom clara, vi tränade. gick bra

Nu ska jag duscha, PACKAAAA, äta och chilla .

NJUT AV 22 APRIL GOTT FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0