En vanlig dag precis som alla andra... eller??

Idag sken solen! Åh, mår så bra av det :D Helt okej i skolan idag(Y) Hade mina glasögon, eller jag hade dem inte på mig men hade med mig dem 8) hehe, ska nog bara ha dem när jag kollar på TV och så...

Hade min (mammas gamla) mysiga jacka idag med! Från VILA, diggar den grövligt mycket alltså, kommer kanske bild någon dag ;)

STALLET idag, tog med biffen (kameran) tänkte fota träningen, men blev verklign inte bra, så tog bara bussen hem istället. Men det gick bra att rida, red ut med Erika.


Jag och Clara på bilden =)

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad härligt att höra :D

2010-02-23 @ 20:42:51
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: alice

fin bild;)

2010-02-23 @ 20:56:11
Postat av: Clara

Ja, jag ser ju vacker ut... (ironi) Hehe. :D <3

2010-02-24 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0