Klassens dag 2010

Dagen började med att Clara kom till mig vid 09.00
vi gick till alideberg, va rätt kallt där asså.
Sen gick vi till skolan och kolla film - Rush hour 3 tror jag den hette (A)

Nu ringde Clara precis och undra om jag skulle ner till stan med henne.
Jag tror jag kilar ner en stund i alla fall.

Sen måste jag PACKA och STÄDA, vilket inte är det roligaste men det MÅSTE göras!!!
Sen ikväll vid typ 7-8 kommer Clara igen tror jag, vi ska göra ansiktsmasker som vi köpt och måla naglarna och sånt
Förbereda oss inför imorgon och sååå (A)

Imorgon ÄR DET SKOLAVSLUTNING OCH SOMMARLOVET 2010 BÖRJAR ;oo
(L)


I'm out

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Swedenp

mysigt med ansiktsmask och måla naglarna med en kompis riktig tjejkväll ;)

2010-06-10 @ 14:14:54
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0